سالها در کنار پدربزرگوارمان که جزء بستنی فروشهای قدیمی بودند مشغول کار ,تولید و فروش بستنی بودیم ....
تاریخچه بستنی نعمت :

سالها در کنار پدربزرگوارمان که جزء بستنی فروشهای قدیمی بودند مشغول کار ,تولید و فروش بستنی بودیم .

در سال 1377 به اتفاق دوبرادر مغازه ای را در خیابان شریعتی تهران با نام تجاری ملک تاسیس و بعدازحدود هشت سال همان مغازه را خریداری و نام آن رانعمت انتخاب کردیم تا نام پدرمان برای همیشه باقی بماند.

در سال 1387 به کرج آمدیم و شروع به کار کردیم وبا استقبال بی نظیر مشتریان  روبرو  شدیم  تا جایی  که پلیس راهنمایی و رانندگی برای حل ترافیک این قسمت از شهر دچار مشکل شده بود تصمیم به افتتاح شعبه دوم در گوهردشت  کردیم تا مشتری ها  بین دو شعبه تقسیم شوند . ظرف مدت کوتاهی آوازه کیفیت و طعم مخصوص  بستی  نعمت  به  شهرهای دور و نزدیک رسید که در این زمان اقدام به افتتاح شعبات  بعدی  در شهرهای مجاور نمودیم.

با توجه به تقاضای روز افزون , مدیریت بستنی نعمت تصمیم بر آن داشت که واحد تولید جدید خود را در شهر صنعتی نظرآباد کرج تاسیس کند و با بکار گیری تجهیزات وماشین آلات روز دنیا منجر به ارتقای کیفیت و کمیت تولید بستنی نعمت گردد.

احداث کارخانه با مساحتی بالغ بر5800 متر مربع و گشایش شعبه های بستنی نعمت در فاز اول, موجب شد بطور مستقیم و غیر مستقیم حداقل برای 3400 نفر ایجاد اشتغال شود که این موضوع نقش موثری در اشتغال زایی کشور داشته باشد و به عنوان کارآفرین نمونه کشور در سال 1394 انتخاب شده است.

بستنی نعمت در حال حاضر مفتخر است که بیش از 118 شعبه فعال در اقصی نقاط ایران و کشورهای همسایه دارد و در حال حاضر این مجموعه همراه سالها تجربه و آخرین اطلاعات علمی روز, جایگاه ممتازی را در بازار فروش زنجیره ای بستنی  به خود اختصاص داده است.

بستنی نعمت در طی تمامی مراحل فعالیت خود بر سه اصل کیفیت ,نوآوری ورضایت مشتری تاکید داشته و پایبندی به این اصول باعث پیشرفت روز افزون آن شده است.

تولید محتوا

یکشنبه 95/12/22

 

ارسال کننده: سید علی فاضل
تعداد بازدید: 9200
عضویت در بانک اطلاعاتی بستنی نعمت
بستنی میوه ای نعمت